Le Support, dříve známá jako Quebecká nadace pro mentálně postižené (FQDI), je nadací, která v letošním roce slaví již 25 let své existence a pomoci lidem s mentálním postižením a jejich rodinám. Hlavním zaměřením této nadace je těžení potřebných finančních prostředků prodejem použitého oblečení a potřeb do domácnosti, darovanými lidmi z oblasti Quebecu.
Se svým novým jménem přišla nadace Le Support také se zbrusu novou kampaní, aby povzbudila více místní občanů k darování svého oblečení na charitu. Tato kampaň, vytvořená marketigovou agenturou Bleublancrouge, se zaměřuje na jednoduše-vypadající plakáty, které obsahují jména významných quebeckých osobností, jejichž svléknuté oblečení se na plakátu vyjímá. „Tón této kampaně je překvapující a zároveň vybízí k zamyšlení. Le Support se velmi odlišuje od dalších nadací především tím, že se zaměřuje na povzbuzení quebečanů ve věku od 25 do 54 let, aby věnovali své oblečení a potřeby do domácnosti,“ řekla Maxime Paiement, copywriter pro Bleublancrouge.
Mezi osobnosti, které kampani propůjčili svá jména (a oblečení) patří Laurent Paquin, Virginie Coossa, Jean Airoldi a také Jeff Stinco ze Simple Plan. Na všechny plakáty k této kampani se můžete podívat zde a Jeffův najdete v plné velikosti v galerii: