Juno efekt: prodej singlu Summer Paradise zaznamenal nárůst o 182%

Jedním z obvyklých efektů, který každý rok vysílání předávání ocenění Juno Awards má, je že dochází k nárůstu prodeje alb nebo singlů těch interpretů, kteří buď zvítězí nebo v přímém přenosu na akci vystoupí – jedná se o tzv. „Juno efekt“.

Simple Plan byli v obou těchto kategoriích – nejenže na závěr Juno Awards společně s K’Naanem zahráli svůj nový single z alba Get Your Heart On! – „Summer Paradise“, ale také byli recipienty humanitárního ocenění Allana Waterse za svou práci s nadací Simple Plan Foundation.

Díky tomu všemu se nyní v právě zveřejněných statistikách stanice CTV stali nejúspěšnějším umělcem, který se zúčastnil/vyhrál na Juno Awards, a to co se týče následného prodeje jejich singlu Summer Paradise – který si polepšil o celých 182%.

Níže se můžete podívat na statistiky všech umělců, kterých se letos Juno efekt týkal:

Prodeje alb:

City and Colour – nárůst o 57%
Feist – nárůst o 100%
Lights – nárůst o 60%
Dan Mangan – nárůst o 52%

Prodeje digitálních singlů:

Blue Rodeo – „Lost Together“ – nárůst o 79%
City and Colour – „The Grand Optimist“ – nárůst o 104%
deadmau5 – „Raise Your Weapon“ – nárůst o 65%
Feist – „The Bad In Each Other“ – nárůst o 97%
Hedley – „One Life“ – nárůst o 23%
Nickelback – „This Means War“ – nárůst o 45%
Simple Plan – „Summer Paradise“ – nárůst o 182%

X