Organizace: Kids Help Phone
Rok spuštění: 2012
Účel kampaně: Pierre Bouvier, LIGHTS, Jacob Hoggard, Fefe Dobson, Kardinal Official, Alyssa Reid a Walk Off The Earth se spojili, aby vytvořili novou verzi písně Cindy Laupner „True Colors“, aby zvýšili povědomí o problému šikany.
Ukázka: Verze True Colors od Artist Against Bullying – píseň
Organizace: Centraide
Rok spuštění kampaně: 2011
Účel kampaně: „Pomáháme jeden druhému, protože pod vším jsme všichni stejní.“ Cílem bylo ukázat slavné osobnosti v jejich nejjednodušší formě – bez oblečení, aby ukázali, že všechny lidské bytosti jsou stejné: jsou krásné, ale přesto zranitelné, nehledě na věk, původ nebo společenský status. Vystavením se v této zranitelné pozici, se kampaň snaží poukázat na to, čemu musí chudí lidé čelit každý den.
Ukázka: Simple Plan se pro kampaň nechali nafotit „nazí“ – fotografie
Organizace: Japonský červený kříž
Rok spuštění kampaně: 2011
Účel kampaně: Prodejem speciálně navržených Simple Plan triček s motivem japonské vlajky a hashtagem #helpjapan pomoci finančně obětem zemětřesení v Japonsku.
Ukázka: Tričko v prodeji na stránkách merche Simple Plan Foundation
Organizace: Young Artists For Haiti
Rok spuštění kampaně: 2010
Účel kampaně: Vytvořením charitativního singlu „Wavin‘ Flag“ (od K’Naana) a spoluprací mnoha mladých kanadských umělců, podpořit oběti zemětřesení na Haiti a prodejem singlu, videoklipu a dalšího merchandisingu finančně pomoci těmto obětem.
Ukázka: Pierre Bouvier byl jedním z oslovených kanadských umělců a objevuje se také ve videoklipu k tomuto singlu.
Organizace: War Child
Rok spuštění kampaně: 2008
Účel kampaně: Charitativní organizace War Child se již mnoho let snaží pomoci dětem a jejich rodinách, které byly postiženy válkou – a to především rodinám ve středu Afriky. Například prodejem speciálních kožených náramků, nebo peněženek se během času podařilo ve spolupráci se Simple Plan postavit již několik škol pro děti v Kongu.
Ukázka: fotografie dětí v Kongu, jak děkují Simple Plan
Organizace: Mothers Against Drunk Driving (MADD)
Rok spuštění kampaně: 2005
Účel kampaně: Poukázat na možné katastrofické důsledky řízení auta pod vlivem alkoholu.
Ukázka: Simple Plan se do kampaně zapojili nejprve pomocí svého videoklipu k písni „Untitled“, který zobrazuje, jaké dopady může mít smrt blízké osoby v autonehodě způsobené opilým řidičem na rodinu a přátele. Kampaň podporují ale i v dalších letech, například video zprávou s Lindsay Lohan nebo nověji audio zprávami pro podobnou kampaň (RADD) v Austrálii.
Organizace: Global Call to Action Against Poverty
Rok spuštění kampaně: 2005
Účel kampaně: Vytvořit svět bez chudoby. Kampaň se již mnoho let za pomoci mnoha významných osobností ze světa filmu, hudby a dalšího umění snaží svět upozornit na fakt, že každou vteřinu na světě zemře jedno dítě na následky způsobené chudobou.
Ukázka: Pierre Bouvier ze Simple Plan se stal součástí jednoho z propagačních videí podporujících tuto kampaň – video
Organizace: Peta2
Rok spuštění kampaně: 2003
Účel kampaně: „Kožešina na vašem límci je krví na vašich rukou. Nekupujte kožešiny.“ Kampaň se snaží rozšířit povědomí lidí o tom, že velké množství kožešiny se vyrábí z pravé kůže zvířat, která se chovají jenom pro tyto účely, a snaží se takovémuto zacházení ze zvířaty zabránit.
Ukázka: Simple Plan se pro kampaň nechali vyfotit s „krví“ na rukou – fotografie & video z focení