V roce 2005 přišla společnost The Coca-Cola Company s novou kampaní pod názvem ‚Make It Real‘, která nahradila předešlou kampaň ‚Real‘ pro značku Coca-Cola. Kampaň ‚Make It Real‘ cílila na mladší diváky: především teenagery, které se snažila přesvědčit pomocí klipů, které by s nimi rezonovali na hlubší úrovni tím, že značku zapojí do jejich života, a dokáží se tak s ní ztotožnit.
V rámci této kampaně, vytvořené newyorkskou reklamní agenturou Berlin Cameron, bylo zveřejněno množství klipů, avšak pro fanoušky Simple Plan vyvstává nad ostatní jeden konkrétní. Tento spot ukazuje pomocí velmi živých záběrů příběh skupiny mladých lidí, kteří se vypraví za dobrodružstvím, nahrávat muziku, natáčet se, a hlavně se bavit. A zatímco všechny tyto aktivity v klipu jistě pomohly v zaměření na správnou cílovou skupinu, přidáním písně ‚Shut Up‘ od Simple Plan do pozadí, která byla v té době velmi populární, neboť album SNGA vyšlo pouhý rok před vydáním tohoto spotu, se reklama o to více přiblížila zájmům mladé generace.
Prohlédněte si tento TV spot na Coca-Colu s ‚Shut Up‘ od Simple Plan v pozadí, který se podařil nalézt našim kolegům z SPB:
Také by vás mohlo zajímat:
-
20. výročí Still Not Getting Any: nová edice alba, zlaté a stříbrné singly a klipy v HD kvalitě!
-
Nový dokument o Simple Plan vyjde v roce 2025 na Prime Video
-
Simple Plan vydali videoklip k jejich Disney coveru písně „Can You Feel The Love Tonight“
-
Simple Plan coverují ‚Can You Feel The Love Tonight‘ od Eltona Johna v rámci nového pop-punkového Disney alba
-
Simple Plan jsou tento týden v nahrávacím studiu!