Společnost Kiehl’s dnes oficiálně oznámila výsledky své spolupráce se Simple Plan, která se konala v měsíci září. Simple Plan se spojili s touto kosmetickou značkou pro vývoj nového obličejového krému a speciálního akustického koncertu v Torontu.
Všechny výtěžky z prodeje tohoto krému, ze všech transakcí v prodejnách Kiehl’s během jednoho víkendu v září a 1 dolar za každé shlédnutí živého přenosuakustického koncertu Simple Plan – to vše bylo věnováno nadaci Simple Plan Foundation. Kiehl’s dnes oznámil, že celková výše vytěžených peněz z tohoto partnerství činí $40 000, které budou věnovány nadaci kapely Simple Plan.
Níže si můžete spustit děkovné video Kiehl’s, které mimo jiné obsahuje také scény ze zákulisí charitativního koncertu SP pro Kiehl’s:
You may also like
-
20. výročí Still Not Getting Any: nová edice alba, zlaté a stříbrné singly a klipy v HD kvalitě!
-
Nový dokument o Simple Plan vyjde v roce 2025 na Prime Video
-
Pierre Bouvier se objevil na nové písni ‘Don’t Listen To My Voicemail’ od Your Broken Hero
-
Simple Plan vydali nový klip k písni ‚Iconic‘ feat. Jax (se zbrusu novou slokou)
-
Simple Plan příští týden vydají novou verzi Iconic feat. Jax!